Ti si ovdje: Uvod Sve o kupovini Povrati i reklamacije
Reklamacija
Kako pravilno reklamirati robu
Napišite nam e-mail
Opis problema
Očekujte naš odgovor
Rješavanje reklamacije na daljinu ili potreba povrata robe
Reklamacija proizvoda
Kako postupiti s reklamacijom proizvoda?
Svi proizvodi prolaze kroz izlaznu kontrolu i ponosni smo da vam šaljemo apsolutno besprijekoran proizvod. Ipak, ako smatrate da nešto nije u redu s isporučenim ogledalom, kontaktirajte nas što je prije moguće e-poštom na info@artalo.hr i opišite problem. Javiti ćemo vam se najkasnije sljedeći dan.
Na koji način treba dokumentirati reklamiranu robu?
Svaki problem prvo treba prijaviti e-poštom na info@artalo.hr. U poruci detaljno opišite na koji ste problem naišli, navedite broj narudžbe ili broj računa, a zatim sačekajte da vam se javimo najkasnije slijedeći dan.