Tražiti
Izbornik

Ti si ovdje: Uvod Sve o kupovini Povrati i reklamacije

Reklamacija

Jeste li zaprimili robu i nešto nije u redu? Kontaktirajte nas e-mailom na info@artalo.hr što je prije moguće i pronaći ćemo rješenje.

Kako pravilno reklamirati robu

Napišite nam e-mail

Napišite nam e-mail

U slučaju da nešto nije u redu, pošaljite nam e-mail što je prije moguće.
Opis problema

Opis problema

Detaljno nam opišite problem koji imate s ogledalom. Po potrebi priložite fotodokumentaciju.
Očekujte naš odgovor

Očekujte naš odgovor

Očekujte naš e-mail ili telefonski odgovor najkasnije sljedeći dan.
Rješavanje reklamacije na daljinu ili potreba povrata robe

Rješavanje reklamacije na daljinu ili potreba povrata robe

U slučaju povrata ogledalo je potrebno pažljivo zapakirati u ambalažu kako se ne bi oštetilo tijekom transporta. Protokol reklamacije priložite uz pošiljku. K zásilce přiložte reklamační protokol. Balík zašlete Českou poštou nebo osobně předejte na naší provozovně.

Reklamacija proizvoda

Kako postupiti s reklamacijom proizvoda?

Svi proizvodi prolaze kroz izlaznu kontrolu i ponosni smo da vam šaljemo apsolutno besprijekoran proizvod. Ipak, ako smatrate da nešto nije u redu s isporučenim ogledalom, kontaktirajte nas što je prije moguće e-poštom na info@artalo.hr i opišite problem. Javiti ćemo vam se najkasnije sljedeći dan.

Na koji način treba dokumentirati reklamiranu robu?

Svaki problem prvo treba prijaviti e-poštom na info@artalo.hr. U poruci detaljno opišite na koji ste problem naišli, navedite broj narudžbe ili broj računa, a zatim sačekajte da vam se javimo najkasnije slijedeći dan.

Gore