Tražiti
Izbornik

Ti si ovdje: Uvod Sve o kupovini Česta pitanja

Česta pitanja

Pročitajte najčešće postavljana pitanja naših kupaca

Slanje i isporuka

Koje vrste prijevoza nudite?

Ovisno o dimenzijama pošiljke, težini i Vašoj adresi, pošiljku ćemo Vam najpovoljnijim prijevoznikom donijeti na kućnu adresu. Biramo između Overseas Expressa, GLS-a, DPD-a, Hrvatske pošte i Gebrüder Weissa. Vrijeme isporuke od otpreme obično je jedan radni dan. Dostava je besplatna.

Koliko traje dostava?

Dajemo sve od sebe da Vaša pošiljka stigne što je prije moguće. Vrijeme isporuke ovisi o konačnom prijevozniku, ali obično traje dodatnih 2-3 radna dana.

Koliko košta dostava?

Dostava je potpuno besplatna.

Je li pakiranje zrcala dovoljno i je li zrcalo sigurno za transport?

Naša tvrtka ima veliko iskustvo u sigurnom pakiranju i transportu zrcala, zbog čega su oštećenja vrlo rijetka. U rijetkim slučajevima oštećenja, organizirat ćemo brzu zamjenu nakon ispunjavanja izvješća o šteti po primitku. Jamčimo Vam bezbrižnu kupnju i pouzdanost naše usluge.

Kako mogu pratiti svoju pošiljku?

Nakon što je vaša pošiljka otpremljena, primit ćete podatke o praćenju izravno od prijevoznika. U većini slučajeva, trenutna lokacija paketa može se pronaći na internetu.

Plaćanje

Kako mogu izvršiti uplatu?

Možete birati između nekoliko opcija plaćanja, uključujući brzo online plaćanje. Sve alternative plaćanja pružaju vodeći pružatelji usluga, za maksimalnu sigurnost vaših osobnih podataka. Za više informacija pogledajte odjeljak Dostava i plaćanje..

Povrati i zahtjevi

S kojim jamstvom dolazi moj artikl?

Jamstvo je uvijek 2 godine.

Što trebam učiniti ako moja roba stigne oštećena?

Kontaktirajte nas odmah putem e-pošte. Pošaljite nam broj svoje narudžbe, fotografije oštećenog proizvoda i opišite problem. Ne postavljajte oštećeno zrcalo!

Moram li platiti poštarinu ako vratim proizvod?

Ako je šteta nastala našom krivnjom, poštarinu ne plaćate. Vaša je odgovornost samo pažljivo spakirati zrcalo, a mi ćemo vam poslati kurira o našem trošku. Ako se radi o pogrešci kupca, u mogućnosti smo organizirati dostavu, ali kupac snosi troškove dostave. Za 36 € nudimo uslugu dostave kutije spremne za jednostavno umetanje zrcala radi njegovog sigurnog transporta.

Proizvodi

Preporučate li odabir tipke na dodir ili direktno spajanje zrcala na struju (custom switch)?

Izbor ovisi o individualnim preferencijama svakog kupca. S tipkom na dodir možete kontrolirati intenzitet osvjetljenja. Međutim, ako više volite čisti dizajn zrcala, preporučujemo da odaberete spajanje zrcala na vlastiti prekidač.

Može li dodirnim gumbom biti teže upravljati ako je zrcalo zamagljeno?

Senzor dodirnog gumba nalazi se iza zrcala, stoga zamagljivanje ne uzrokuje nikakav problem.

Gdje se nalazi prekidač senzora svjetla zrcala i kako radi?

Senzorski prekidač nalazi se na prednjoj strani zrcala. Ovaj prekidač reagira na pokret vaše ruke ispred zrcala, do udaljenosti od 6 cm, omogućujući vam jednostavno i higijensko upravljanje rasvjetom bez dodirivanja.

Je li LED rasvjeta otporna na vlagu i paru koja se pojavljuje u kupaonici?

Da, naša su zrcala otporna na vlagu i paru koji se obično pojavljuju u kupaonicama.

Koju boju svjetla preporučujete?

Ovisi gdje i za koju svrhu želite koristiti zrcalo.

Toplo svjetlo (oko 3000K) – Mekano je, ugodno, s primjesama žute boje. Pogodno je za opuštajuće prostore poput spavaće sobe ili kupaonice, gdje stvara ugodnu atmosferu.

Neutralno svjetlo (oko 4000K) – Podsjeća na dnevno svjetlo, što ga čini idealnim izborom za kupaonice. Omogućuje realističan prikaz boja i jako osvjetljenje za detaljne aktivnosti poput šminkanja ili brijanja.

Hladno svjetlo (oko 6000K) – Ima plavičastu nijansu i vrlo je svijetlo. Prikladno je za prostore u kojima je potrebna visoka osvijetljenost i gdje želite jasno, oštro svjetlo, kao što su moderne kupaonice ili radna područja.

Dakle, ako birate zrcalo za kupaonicu gdje bi ono trebalo djelovati kao primarni izvor svjetla za šminkanje ili brijanje, odaberite neutralnu rasvjetu. Ako će rasvjeta na zrcalu služiti samo kao dodatak interijeru, na primjer u hodniku ili spavaćoj sobi, preporučujemo opciju toplog, mekog svjetla.

Je li osvjetljenje zrcala dovoljno? Moram li se brinuti da se ne mogu vidjeti u zrcalu dok se šminkam/brijem?

Da, zrcalo daje odgovarajuću rasvjetu, ali ne bi trebalo biti jedini izvor svjetla u prostoriji. Glavna mu je namjena dekorativna i osvjetljavanje detalja. Za cjelokupnu kupaonsku rasvjetu, preporučujemo da LED zrcalo nadopunite glavnim izvorom svjetla.

Koja je vrsta osvjetljenja zrcala najbolja za šminkanje/brijanje?

Najučinkovitije osvjetljenje za šminkanje/brijanje postiže se ako odaberete osvjetljenje po cijelom obodu zrcala.

Pamti li zrcalo posljednju postavku intenziteta osvjetljenja?

Da, zrcalo pamti zadnju postavku koju ste napravili.

Ako naručim grijano zrcalo, kako ga uključiti?

Grijaći umetak se uključuje pomoću ugrađenog dodirnog gumba. Standardno ga postavljamo u sredinu zrcala. Na individualni zahtjev, grijaću mrežicu možemo spojiti na LED rasvjetu ili na vanjski prekidač.

Koliko je vremena potrebno da se zrcalo zamagli?

Zamagljivanje počinje nestajati u roku od dvije minute, au roku od pet minuta ogledalo bi se trebalo potpuno zamagliti. Za najbolji učinak, preporučljivo je uključiti grijaću prostirku prije tuširanja kako bi se ogledalo dovoljno zagrijalo i spriječilo potpuno zamagljivanje.

Isključuje li se grijanje zrcala automatski ili ga moram isključiti ručno?

Sustav grijanja nema ugrađen timer, što znači da se grijanje mora ručno uključiti i potom isključiti.

Mogu li koristiti parni čistač za zrcalo?

Parni čistač možete koristiti za PREMIUM zrcala, ali izbjegavajte ovu vrstu čišćenja na STANDART zrcalima.

Što je s ožičenjem zrcala? Ima li zrcalo utičnicu?

Zrcalo nije dizajnirano za izravno uključivanje u električnu utičnicu. Na stražnjoj strani zrcala nalaze se spojni kabeli koji moraju biti spojeni na kabel za napajanje. Preporučamo da instalaciju izvrši kvalificirani stručnjak.

Je li polica koju mogu dodati zrcalu također osvijetljena?

Ne, polica nema pozadinsko osvjetljenje.

Koje veličine zrcala nudite?

Nudimo širok raspon veličina. Ako imate posebne zahtjeve za veličinom zrcala, kontaktirajte nas putem e-pošte.

Možete li mi pomoći odabrati pravo zrcalo?

Rado ćemo vam pomoći u odabiru zrcala iz snova. Slobodno nas kontaktirajte putem e-pošte ili telefona.

Narudžbe

Mogu li pratiti status svoje narudžbe?

Najnovije informacije šaljemo na e-mail koji ste unijeli u zadnjem koraku vaše narudžbe. Potvrdit ćemo vašu narudžbu, obavijestiti vas o njezinom statusu i na kraju o slanju i isporuci.

Kako mogu naručiti?

Nudimo mnoge proizvode koji se mogu konfigurirati. Nakon odabira proizvoda odaberite varijantu veličine i komponente. Zatim samo dodajte proizvod u svoju košaricu, ispunite podatke za naplatu i dostavu i odaberite način plaćanja. Ako vam nije jasna vaša narudžba ili imate tehničkih problema, kontaktirajte nas putem e-pošte.

Kako promijeniti ili otkazati narudžbu?

Promjena ili otkazivanje moguće je izvršiti unutar najviše 24 sata od kreiranja narudžbe putem e-pošte ili telefona. U trenutku kada zrcalo krene u proizvodnju više nije moguće mijenjati ili otkazati narudžbu na bilo koji način.

Koliko vremena je potrebno za izradu zrcala?

Proizvodnja ovisi o odabranoj vrsti zrcala i njegovoj konfiguraciji. Za informacije o vremenu proizvodnje pogledajte pojedinosti o proizvodu.

Niste pronašli ono što ste tražili? Na sve ćemo rado odgovoriti. Kontaktirajte nas:

 

info@artalo.hr

Gore